Co je to reklamní předmět? Něco, co dostanete od firmy jako upomínku, připomínku jednání, něco, co má firmu stále držet ve vaší paměti. Jenže...
Dnes jsem tu měl paní z Raiffeisen stavební spořitelny. Na odchodu dala dětem přívěsky s "raiffeisenáčkem", tužku s dřevěným nástavcem, propisku s blikajícím míčkem, no a mně klasickou propisku.
Propiska pro mne se tváří bytelně a zatím se jí nic nestalo, asi proto, že leží na stole vedle notebooku. Jenže: svítící kulička se Filípkovi od propisky odlomila a rozpadla, Leničce na nástavci tužky panáčkovi upadla ručička a "raiffeiseňáčka" stihla pohřbít v písku na pískovišti. To poslední je samozřejmně běžná "dětská nehoda", ale nekvalitní tužka a propiska moc o kvalitě firmy nesvědčí (a můžete samozřejmně dovozovat, zda v té poslední větě slovem firma myslím "raiffeisenku" nebo dodavatele reklamních předmětů, tak trochu za to nejspíš mohou oba, i dodavatel, že si dovolí dodávat šunty, i raiffeisenka, že si nechá dodávat k rozdávání to, čím ty tužky jsou). A nepřipomínejte mi ono známé "darovanému koni na zuby nekoukej", stejně "budu koukat"...
Žádné komentáře:
Okomentovat