Denně dojíždím s kolegy do práce do Vyškova, denně jedeme automobilem tam a zpět. Oproti MHD a IDS JMK nic neušetříme, benzín nás dohromady ve výsledku stojí zhruba totéž, co by nás stály dohromady jako jednotlivce jízdenky. Sice by se dalo spekulovat o šalinkartě, ale co když někdo z nás v práci skončí (propouští se všude), co když bude někdo dlouhodobě nemocný... Šalinkarta na těch X pásem by se vyplatila, pokud bych na ni jezdil mimo denní cesty i po Brně - jenže já se po Brně moc netoulám, a když už a o víkendu, jedeme všici společně na Pavlinu roční šalinkartu...
Kdybychom jeli každý zvlášť MHD/IDSJMK, strávíme každý ráno na cestě minimálně o 30 minut delší dobu, odpoledne ještě více (není tak dobrá návaznost), takže bych denně ztratil víc než hodinu drahocenného času a možná ušetřil nějakou tu korunu.
Děkuji, nechci, i tak toho mám večer často "plné brejle", navíc se vracet domů málem o hodinu později by znamenalo být o tu dobu méně s dětmi, ráno bych musel dříve vstávat...
Proč o tom spekuluji? K těmto myšlenkám mne inspirovala poznámka IH Tajemství benzínu, která je sice dobře napsaná, al pro mne je to jaksi téma dokonale mimo mísu - pro mne je benzín a auto prostě nutnost...
Žádné komentáře:
Okomentovat