Z čeho se skládá tento BLOG:

sobota 18. ledna 2014

I LIDL má klamavou reklamu

Z řady příspěvků na mém blogu lze pochopit, že celkem rád nakupuji v LIDLu. Byť někteří tvrdí, že jejich zboží není tak kvalitní jako v jiných řetězcích, já mám vytypované určité výrobky, o jejichž kvalitě jsem přesvědčen, kupříkladu značku PIKOK (masné výrobky od Krahulíka) či značku LIVERGY (kvalitní všední oblečení), a ty nakupuji pravidelně.
Teď mne ale společnost LIDL zklamala, neboť provádí klasický špinavý reklamní trik "jako výrazné zlevnění".
V letáku na tento týden je uveden pstruh duhový s cenou 16,90 Kč (ostatně už několik týdnů jej lze čerstvý nalézt na prodejně právě za tuto cenu - měli jsme ho i netradičně na štědrovečerním stole).

No a v letáku na příští týden je inzerováno zlevnění téhož pstruha o 11%, z ceny 17,90 Kč na cenu 15,90 Kč. Otázkou zůstává, kdy vlastně platí ona vyšší cena 17,90 Kč - v pondělí 20. ledna v 00:00? Prostě špinavý reklamní trik, zlevňuje se z neexistující vyšší ceny 17,90 Kč, aby bylo možno honosit se slevou 11% (2 Kč z 17,90 Kč), reálná sleva 5,9% (jedna koruna z 16,90 Kč) by nebyla tak zajímavá...

Žádné komentáře:

Okomentovat