2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pátek 19. listopadu 2010

NOEMUS / RAYPATH

Před čtrnácti dny jsme si "pustili do domácnosti podomního prodejce", normálně to nedělám, ale že jsem byl zvědavý, zkusili jsme to.
Pomiňme to, že "telefonní domlouvačka" slíbila, že schůzka bude cca hodinová a mluvila o matraci, potahu na postel a čističce vzduchu, kdežto "prodejkyně" mezi první a druhou jmenovanou položku vsunula ještě deku a polštář ze "skvělých" materiálů.
Co jim ale neprominu, jsou lži:
  1. Kecy o dlouhé době na trhu a spoustě spokojených zákazníků prostě zůstanou jen kecy, neboť výpis z obchodního rejstříku hovoří jasně: založeno 2009, základní jmění 200 tisíc, forma s.r.o. - až nastoupí řada reklamací, firma se zlikviduje a vyrobí nová, to je známá "hra".
  2. Údajně skvělý materiál je stále obyčejný polyester, jak prozrazuje cedulka na zboží - ať už je zpracován na tenčí či tlustší vlákno, s přírodou nemá nabízené zboží krom té vlněné části potahu nic společného.
  3. Nesmysly, které paní vykládá o "rozkmitání uhlíkových vláken", o způsobu fungování povlaku atd. vedli i mou manželku k závěru, že tito prodejci prostě nemají chodit k chemikům, fyzikům a lékařům, neboť ty prostě nemají šanci nikdy přesvědčit a prodejcovo povídání se pod otázkami odborníka drobí jako hrad z písku...
  4. Cožpak je i prodejce tak zblblý, aby věřil svému povídání o tom, že to, co nabízí, pomáhá málem na všechny nemoci, na které si vzpomenu...
Ale v podstatě jsem se něco dozvěděl, něco si promyslel, ujistil jsem sám sebe, že jsme si v Dřevočalu koupili skvělé matrace Zita, že si pamatuju ze školy skoro vše z fyziky a chemie... Vlastně jsem se tomu marnému snažení v duchu smál a docela dobře se pobavil. Jen "vyhodit" tu paní byl problém, po 1 a ¾ hodiny chtěla stále povídat...

Obrázek nechť si udělá každý sám! Připojuji jen potřebné odkazy pro získání relevantních informací:

Základní informace o firmě NOEMUS
Údaje o NOEMUS s.r.o. dle serveru Firmy.cz
Mateřská firma RAYPATH (pročpak je text ve slovenštině?)
Evropský institut ekologie a zdraví (pouze anglicky nebo německy)

Nabízená infrapodložka – NOEMUS SOGNO THERAPY
Nabídka téže infrapodložky na serveru AUKRO


Zajímavý článek Deníku na příbuzné téma Předváděcí akce: o peníze vás oberou, ale slušně

30 komentářů:

  1. Přeji hezký den pane Mgr.Ing.Králíku Novotný.Vcelku souhlasím s Vaším článkem o prodejci NOEMUS, podomní prodeje jsou velkým nešvarem v naší společnosti. Nicméně této firmy se musím zastat. Již přes rok využíváme s manýelkou matrace, polštáře, přikrývky a infrapodložku. I když jsme za celý komplet zaplatili 42.000,- jsme s těmito výrobky nadmíru spokojeni a souhlasíme se vším, co nám prodejce řekl. Samozřejmě, že vím, že jsou tyto výrobky relativně drahé, ale cena je taky relativní pojem. O kvalitě nepochybuji, protože jsme ji vyzkoušeli. A protože nejsem tak vzdělaný a chytrý člověk, abych do všeho šťoural jako Vy, spokojím se s faktem, že to funguje a prospívá mi to. Připomínáte mi člověka, který jede v autě a najednou začne přemýšlet, proč to auto vůbec jede. Tak zastaví a začne ho zkoumat až ho celé rozebere. Nakonec možná příjde na to, jak auto funguje, ale jaksi ztratí hlavní důvod, proč auto má aby jej přepravilo z bodu A do bodu B, C, D atd. Já o kvalitě výrobků přesvědčený jsem, protože je využívám. Vy jste jen schopen pomlouvat firmu a její výrobky a šířit nenávist mezi lidi jen z toho důvodu, že jste chytrý a na své chytrosti si velice zakládáte. Současně Vám ale na rovinu říkám, že jste ve své chytrosti neskutečný hlupák, což mi vyplývá i z toho, co jsem si o Vás přečetl současně s Vašimi příspěvky. A nestydím se uvést své jméno a e-mail. Míra Radar Dostál, radar.123@email.cz. Klidně budu očekávat Vaši odpověď. Přeji další spokojené štvavé dny, které Vám přinášejí uspokojení.

    OdpovědětVymazat
  2. Vážený pane, Váš příspěvek je zajímavý, ale na rozdíl od mého, jenž popisuje fakta, bohužel tendenční. Já jen sdělil fakta o návštěvě prodejce a o lžích, které na mne zkoušel. Nic víc nic míň.
    Že máte pozitivní zkušenost s jejich výrobky mne těší, a že Vám uvedené zboží slouží, je dobře. Já mám to, co prodejce nabízel, krom termodeky, "v klasice" za zlomek ceny, kterou uvádíte, jsem spokojen a jsem přesvědčen, že mi to slouží dobře. Spokojen jste Vy, spokojen jsem já. O nic víc snad nejde?¨

    Nebo ano? Chcete se mnou hovořit na jiné téma? Můžeme... Děláte jakési narážky na další texty na mých stránkách, ale absolutně nekonkrétní... Nemám tušení, kam míříte...

    OdpovědětVymazat
  3. Pozor na spol.Noemus. Mají předražené zboží. V obchodě seženete podobné kvality za třetinu ceny. S pozdravem Miroslava M.

    OdpovědětVymazat
  4. prosim o kontakt na zbozi(kvalitni matraci) za prijatelnou cenu, take namam rad zbytecne vyhazovani penez,dekuji David

    OdpovědětVymazat
  5. DŘEVOČAL s.r.o.
    drevocal@raz-dva.cz
    Výroba - odbyt: Dvořákova 62, 750 02 Přerov
    Tel/fax.:+420 581 204 987
    po-pá: 6:00 - 14:30
    ***
    Podniková prodejna: Sušilova 1137/51, 750 02 Přerov I - Město
    Tel/fax: +420 581 200 267
    po-čt: 7:00 - 17:00
    pá: 7:00 - 15:30

    Podotýkám, že já nebyl přímo v Přerově, nýbrž v prodejně v Brně Králově Poli...

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý den, osobně jsem se zbožím firmy Noemus velmi spokojená. Matrace jsou fantastické, protože matrace například ze Sconto nábytku nevydrží ani dva roky a tlačí vás pružiny. Po několikaletém užívání matrací Noemus nemám sebemenší problém.

    OdpovědětVymazat
  7. Vážený pane Novotný. Je mi Vás líto. Plně souhlasím a podepisuji, co Vám napsal pan Dostál. Matrace od firmy Noemus mám 2 roky, a je netknutá. A to vážím 130 kilo. Je mi 50 let, za svůj život jsem vyzkoušel a vystřídal spoustu matrací ale teď už bych neměnil. O výhodách vzduchových matrací jsem už něco přečetl, a s výkladem OZ jmenované firmy jsem byl velmi spokojen. Matrace opticky vypadají všechny stejně. Ať stojí 2 tisíce, nebo 20 tisíc. Moji rodiče mají obdobné matrace od firmy Dormeo 10 let, a neměnili by je. A to za ně před 10 lety dali 15 tisíc za jednu. A než začnete rozpitvávat a zpochybňovat účinky infračerveného lehátka, a veřejně se o věci vyjadřovat, měl byste si opatřit nějaké informace. Na internetu je těchto informací dostatek. Používání Infrathermu jsem konzultoval i se svým kolegou kardiochirurgem, a ten mi účinky také potvrdil. Není to všelék, ale spoustu problémů v lidském těle způsobuje nedostatečnost prokrvení (křeče v nohou ((zejména diabetici mi toto potvrdí)), vysoký tlak, menstruační bolesti, migrény a mnoho dalších) Polštáře a přikrývky, které firma nabízí jsou už jen docela drahé doplňky, ale v cenové kombinaci s matracemi je máte téměř zdarma. A při Vašem vzdělání, pokud se vyjadřujete veřejně, měl byste se především vyvarovat pravopisných chyb v textu. MuDr. Aleš Matura, Ostrava

    OdpovědětVymazat
  8. I mně je Vás upřípmně líto, pane doktore Maturo. Pravděpodobně Vás nenaučili číst či chápat smysl vět. Popsal jsem svůj názor na špatné chování prodejce a svůj názor na to, co považuji za lži a proč (prodejce mi například tvrdil, že to pomáhá na všechno, nač si vzpomenu, to je zjevná lež!, infrazáření umím fyzikálně popsat, na rozdíl od prodejce, nezpochybňuji jeho existenci!).
    Prostě mám právo na svůj názor a mám právo si jej zveřejnit. Umím to.
    S panem Dostálem jsem si následně vyměnil názory mailem, plně mne pochopil a já jeho. Toť vše!
    Je mi Vás upřímně líto. Stejně jako všech těch MUDr. a spol., kteří místo léčení či jiné kloudné práce nabízejí léky, matrace atd.

    OdpovědětVymazat
  9. A ještě dodávám, že jsem si vědom svého problému: dopouštím se gramatických chyb. Vím o tom.

    OdpovědětVymazat
  10. Dobrý den pane Novotný.Taky se přidávám ke spokojeným zákazníkům.Ukázku jsem měla doma a velmi jsem byla spokojena,jak s výkladem k danému zboží,tak přímo s prodejcem,který opravdu nebyl nudný a nevnucoval nám žádné zboží.Jelikož jsem měla možnost pracovat v obchodě s madracema atd.mohla jsem srovnávat jak v kvalitě,tak v ceně.Musím opravdu potvrdit,že cena souhlasí a rozumný člověk si spočítá,kolik těch madrací musí koupit,aby mu vydržely i těch 20 let a za jakou cenu,takže raději jednu a pořádnou.Myslím si,že jste měl prostě smůlu a trefil jste asi na zrovna né Vám příjemnou paní,která u vás byla,ale kdo je příjemý?Asi jste se měl držet toho,co jste napsal a nikoho si do domu nepouštět,ale u vás byla asi zvědavost silnější.Pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  11. Závidím Vám ve Vašem úsudku. Já mám na postelích ze svého mládí pružinové matrace s čabrakou funkční cca 35 let... A v nové posteli matrace 12 let bez problémů, ale netroufnu si tvrdit, že vydrží 20 let... To si troufají tvrdit jen podomní prodejci z firem, které jsou na trhu dobu kratší (někdy i mnohem kratší) než je oněch dvacet let...
    Každopádně pokud prodejce prezentuje i něco jiného, než co slíbil, nedodrží slíbený časový úsek návštěvy a neumí odpovídat na otázky, je to špatný prodejce, a jeho výrobek může být sebelepší - zákazník přesto nabyde dojmu, že je zboží špatné...

    OdpovědětVymazat
  12. Dobrý den pane Novotný, ač jsem nevpustila paní do svého domu, musím s Vámi souhlasit. Na OR je firma zapsána od 2009, její povinné výkazy nesplňují zákonné požadavky, jejich "matka" přestala v době založení "dcery" nejspíš fungovat, neb poslední uložené spisy jsou 2008. Lákání po telefonu je dost neodbytné, mě lákala paní na lázeňské produkty 14 dní.Proto jsem se vydala na internet a zkoumala. Je těžko uvěřitelné, že by se mělo jednat o seriózní firmu, ale chápu že ten kdo si to koupil tomu věří.Přeji hezký den, Anežka F.

    OdpovědětVymazat
  13. Mě zaráží jedna věc jak dovdete mít hned hotový firma s.r.o. zákaldní jmění zruší se a udělá se jiná. neházejte do jednoho pytle apriori všechny firmy s.r.o.. Těchto firem je tady většina já sám mám firmu 20 let a takové názory mne docela uráží.

    OdpovědětVymazat
  14. Táto firma síce môže ponúkať aj dobré výrobky, ale chybou je, že zavádza zákazníkov a tvrdí, že pôsobí na Slovensku takmer dve desaťročia. Najhoršie na tom všetkom je, že nechcú prezradiť presné zloženie výrobkov, vraj je to výrobné tajomstvo. Díler dokonca nevedel povedať, kde sa tie matrace vyrábajú. Dosť pofidérne je aj to, že konkrétna firma zaren s.r.o. bola zapísaná v OR len pred dvoma rokmi. Sme radi, že sme sa nedali nalákať na kúpu výrobkov, lebo i keď sme z nich mali veľmi dobrý dojem, na trhu existujú porovnateľné za polovičnú a dokonca aj tretinovú cenu.

    OdpovědětVymazat
  15. U nas take pani byla z firmy kterou zde zminujete, a byla prijemna a do niceho nas nenutila, my jsme si vse vyzkouseli,ale nic jsme si nakonec nekoupili. a za predvadecku produktu jsem dostala zinku na odlicovani (raypath) a nemuzu na ni rict nic jineho nez skvela vec, nepotrebuji odlicovadlo a rasenka je pryč. taky jsem tomu moc neverila, ze to neni mozne ze by jen voda a zinka odlicila rasenku, a opravdu jsem s zinkou spokojena.
    a jinak nevim kdo tam vlozil adresu firmy DŘEVOČAL s.r.o. a jak jsem se divala na madrace, tak opravdu ty ceny jsou vyrovnane s firmou NOEMUS / RAYPATH ceny 5-10 000 jsou take vysoke a vyrovnavaji se firme noemus.

    OdpovědětVymazat
  16. Z dovolením bych také něco dodal. My šijeme deky a polštáře z dutých vláken máme je za cca 400 - 550,- Kč a jelikož lidem nekecáme nesmysly o tom že když to budou mít tak se vše vyřeší, a jelikož tohle stojí kolik to stojí tak můžeme jen závidět těm podomním jejich obrat, kteří vždy někoho nachytají a prodej mají. A že je to předražené hodně je jasné jelikož provize za prodej jsou velice zajímavé. Takže mám na výběr buď být slušný, prodávat za slušnou cenu a ve skrytu si říkat že jsme blázen, nebo okamžitě zvednout ceny aspoň 10x a hustit do lidí nesmysly a pak si říkat jen jsou to blázni

    OdpovědětVymazat
  17. Dobrý den.S FA Noemus jsem absolutně spokojena.Má silná skolioza páteře a časté nemocenské mě donutili vyměnit pružinovou matraci právě za tuto ortopedickou.S pružinové matrace jsem měla šílené problémy ato podotýkám po 3letech!Speciální matrace s kapiláry,které se používají v nemocnicích a lázních na podepření a kopirování celé páteře mi odstranili veškteré bolesti,které jsem měla.Dokonce i léky jíst nemusím,protože ráno vstávám úplně bez bolesti.Mám jí 4rokem a jsem nad míru spokojena.Jinou už bych nemohla mít.Za celou dobu se vůbec neproležela.Tomu odpovídá 10letá záruka.Doporučuji všem hlavně po operaci páteře!

    OdpovědětVymazat
  18. Dobrý den, Fa Noemus odstranila mnoho mých bezesných nocí s bolestí páteře.Před dvěma lety jsem si pořídila jejich vzduchové matrace a polštáře.Nyní jsem si dopořídila infra-lehátko.Každý večer se těším do postele.Bolesti páteře jsou pryč a ráno vstávám odpočatá a den je hned veselejší.Všem doporučuji a Fa Noemus děkuji.

    OdpovědětVymazat
  19. Vidím, že kdosi z IP adresou pod brněnskými UPC (62-245-118-22) má dnes velkou péči o tyto stránky...

    Každopádně dva pochvalné anonymní příspěvky na firmu NOEMUS v krátké době, hmm, to už tu dlouho nebylo...

    Každopádně, na základě řady dalších důvěryhodných informací, nezbývá než dodat: podomní prodejce kopat do pr.., nepouštět si je domů, i kdyby nabízeli "jánevímco"...

    A že má NOEMUS řadu příznivců či věřících? To má dnes kdejaká politická strana, kdejaká sekta, kdejaký šmejd... A chcete-li těmto špejdům cpát své úspory za víru, že pomáhají... Já tedy ne!

    OdpovědětVymazat
  20. Dobrý den.Před 18lety kdy FA začínala jsem pořídil pro mě a paní zdravotní matrace Noemus.Za celou tu dobu,jsem nemusel koupit ani jednu jinou matraci.Je fakt,že životnost 20 let se pomalu začíná už objevovat.Nyní mě navštívili a já je koupil znova,protože ta schopnost opěry celé páteře je opravdu znát.Nic nebolí a hlavně každé ráno vstáváme v pohodě.Jiné bych už nechtěl.Jsem rád,že existuje na tomto trhu firma,která vyrábí,tak kvalitní matrace s 10letou zárukou a paní byla velice příjemná.Mohu jen doporučit.Jmenovala se p.Gebauerová tel:739 260 647

    OdpovědětVymazat
  21. Dobrý den Ing.p.Novotný.Pružinové matrace se dnes už používají jen zřídka.Navíc jeto kov,který zrezaví a nedej bože,že praskne.Životnost max.5let a pokud Vy je máte tak dlouho,musí být už steřelé a unavené!navíc Vás musí chladit i tlačit.Nevěřím Vám ani za nehet.Chcete jen poškodit firmu.Čabraka neřeší kopírování páteře a opravdu musím přiznat,že vše co tu píšete-je mi Vás úpřímně líto.

    OdpovědětVymazat
  22. A mně je upřímně líto pisatele, který:

    a) neumí číst a neumí si srovnat jednotlivé informace dohormady,

    b) neumí rozlišovat mé názory od diskuzních příspěvků druhých, byť je původ u každého příspěvku uveden,

    c) a neumí, chudák, ani správně česky napsat svůj diskuzní příspěvek, čárky, mezery atd. neráčí vůbec správně používat. (Když se to stane sem tam, je to překlep, kterých se dopouštím i já, ale ten předchozí asi psal, expresivně vyjádřeno, "téměř analfabet".)

    Takže mohu upřímně říci, že názor takového ubožáka mne rozhodně nevyvádí z míry :-o

    OdpovědětVymazat
  23. Čo k tomu dodať, niekto je nahnevany, že kým sú iní šikovní, pomáhajú ľuďom a zarábajú, on len ohovára a šíri nenávisť, ale zjavne sa mu to nedarí. slepá zavist :))) čo už aj takí musia byť

    OdpovědětVymazat
  24. Slovensky sice snad ještě umím, ale pokud se tu budou nadále vyskytovat příspěvky bez logického obsahu a bez argumentů jako ten "o jedna výše", jen zneužívající slova závist či nenávist, aniž by jasně obhajovaly názor, budu je nekompromisně mazat.

    Článek blogu popisuje zcela jasně negativní zkušenost s prodejcem. To není žádné šíření nenávisti či slepá závist.
    Pokud tomu anonym (co si založil na službě bloger profil a neuvedl do něj ani ň, takže vlastně zůstává anonymem) nechce rozumět, nechť sem nepíše...

    OdpovědětVymazat
  25. Dobrý den, nechci firmu zaren, noemus a ani tu poslední převtělenou dceru pomlouvat,určitě má svůj podíl na celkovém postoji k firmě i osoba, která k vám domů firmu přijde představit. Nicméně po dvou návštěvách firmy zaren (nabídka hader na úklid a matrací) musím souhlasit s panem jenž je majitelem tohoto blogu. Chtěla jsem si ověřit informace, která nám podomní prodejci této firmy, či firem naslibovali, ale tvrdě jsem narazila. Na web stránkách všech třech firmiček jsou téměř totožné (nulové) informace. Reference mimo provoz, pobočka v Brně o které se paní i pán zmiňovali je asi neviditelná. Rozumím že jakésy výrobní tajemství si chce zachovat každá výrobní firma, ale přesně jak bylo psáno výš. Nikde není uveden materiál, místo výroby, ani cenový kalkulátor. Což mi přijde hodně středověké, nejsme přeci babky na trhu, aby mi tady někdo nastřelil cenu 82000, za pět minut 42000 a když vidí, že se nechytáme, tak cenu 37000 Kč. To hlava nebere. Děkuji proto za tento blog, jsem ráda, že nejsem jediná, komu přijde zvláštní jednat jako na trhu, s částkami které rozhodně nejsou nízké. Omlouvám se za pravopisné chyby. S pozdravem G. Proch. Brno

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ¨Vážený pane inženýre.
      Pokusím se odpovědět na pár otázek kterě jste zde uvedl. Jmenuji se Jiří Hartl a jsem OZ firmy zaren a zároveň jsem i na pozici managera firmy. Na začátek bych možná uvedl na pravou míru pár věcí. Tvrdíte, že firma Zaren je na trhu pouze od roku 2009. Pravděpodobně došlo k informačnímu šumu, protože firma vznikla v roce 1996 - na SLOVENSKU. V současné době působíme v 6 státech Evropy a v každém státě musíme založit novou společnost a ta je pochopitelnš založena s pozděším datem vzniku podle toho, kdy vstoupíme do příslušného státu. Naše společnost ma 4 divize ( v Česke republice 3 ) a aby bylo jasno s kým zákazník hovoří všechny divize jsme zastřešili pod hlavičku Zaren. Pokud by se tomu nškdo chtěl věnovat více není problém si na internetu tyto informace najít. Proto se domnívám, že než se nškdo označí za lháře a podvodníka, je dobré si zjistit relevantní informace. Co se týká ostatních výrobků tak všechny jsou vyrobeny v EU exclusivnš pro naší společnost a na spoustě výrobcích jsme se podíleli i na vývoji. Co se týka infračerveného lehátka, tak tam je potřeba říci, že neléčí infračervené světlo jak by se mohlo zdát, ale způsobuje prokrvení v organismu a tím se zrychluje léčba a zaroveň se předchází civilizačním chorobám. Co se týká cen tak jen v krátkosti. V obchodech koupíte matrace od 2 do 30000 tisíc korun. Za tuto cenu koupíte matrace například v IKEA nebo KIKA. Takže máte pocit že to jsou zloději? Mercedes koupíte za 2 000 000 a Renault Thalie stojí asi 110000. Takže Mercedes jsou zloději? Ne nejsou. Je to o konfortu a užitných vlastnostech toho kterého výrobku. Někomu stačí matrace s pružinami plus čabraka 30 let a někdo chce spát v čistém prostředí bez breberek, plísní a s pocitem odpočinku když ráno vstane. Já osobně neurážím a ani nesoudím lidi co si koupí auto za 100 000 korun, ani toho kdo si koupí auto za 2 000 000. Je to jeho svobodná vůle. Vedení naší společnosti velmi tvrdě trestá projevy vulgarismu nebo neslušného chování běhěm prezentace. Nikoho do ničeho netlačíme, nenadáváme lidem kteří si nekoupí. Předci je to jejich svobodná vůle zda si chtějí něco pořídit či nikoli. Je toho spousta o čem bychom mohli polemizovat, ale na to je zde obávám se málo prostoru. Pokud by jste měl Vy nebo někdo jiný dotaz klidně mi napište na jiri.hartl@zaren.cz

      Vymazat
    2. Takže jste, pane Hartle, po letech dohledal záznam o návštěvě oné prodejkyně a potrestal ji za chyby, které vedly ke vzniku tohoto textu na blogu (a jeho nečekaně vysoké čtenosti a rozsáhlé diskuzi)?

      A co se týká aut za 100 tisíc nebo 2 milióny: Vaše kecy o svobodné vůli zcela jasně uráží běžné občany České republiky - běžný občan ČR nemá šanci ze svého platu živit rodinu a k tomu koupit auto za dva milióny, to není o svobodné vůli, ale o zlodějině jistých vrstev společnosti...

      A už jen tím, že porovnáváte matrace Noemus / Raypath / Zaren (dávejte si značky, jak libo) k autům za dva milióny, je zcela jasné, kam se chcete zařadit... Vnucuje-li někdo mercedes normálnímu člověku, chce jej jen a jen připravit o úspory!

      Vymazat
  26. Vážený pane Novotný
    To, že jsem porovnal matrace s auty byla čirá náhoda. Mohl jsem porovna napřáklad mikrovlnku kterou muzete koupit za 1500 Kč nebo i za 6000. Jde pouze o přidanou hodnotu toho kterého výrobku. Já si též nemohu dovolit koupit auto za 2 miliony a máte pravdu, že to je pro jinou kategorii lidí, ale byl to jen příklad. Když půjdete do IKEI tak koupíte matrace od 2000 do 30000. To 2 - 3x více než u nás. Vždycky může klient říci, že takové matrace nechce. To je ta svobodná vůle. My mu nabídneme zboží v určité cenove hladině a je pouze na klientovy, zda bude cenu která je stejná jako v obchodě akceptovat či nikoli. V mé databázi mám asi 3000 klientů které jsem navětívil a popravdě řečeno nespokojených je odhadem asi 10.Dodnes z řad klientů mám přátele a opakované zákazníky, navštěvujeme se a nemám pocit, že bych se musel schovávat a chodit kanálama. Uznávám, že naše zboží není pro lidi co jsou na podpoře nebo mají jen minimální mzdu, ale pro tyto lidi je jakákoli investice do matrací veliká bez ohledu na to jestli stojí 1000 nebo 10 000 korun. Naše zboří má svoji kvalitu, ale je dostupné normálnímu člověku v České republice. Toto je můj názor i názor nspousty spokojených lidí. Mám mnoho příkladů které bych zde mohl uvezt i doporučení které bych mohl zveřejnit, ale obávám se, že zde není tolik místa a prostoru, aby to četlo více lidí.
    S pozdravem
    Jiří Hartl

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže jsme zase tam, kde jsme být neměli - článek vznikl jako kritika postupu podomního prodejce, polemika o zboží byla až druhotná. Jenže se zase dohadujeme o tom, zda je zboží podomního prodejce kvalitní či nekvalitní. Ale základní problém je odsunut do pozadí...

      A odpověď na první položenou otázku ("Takže jste, pane Hartle, po letech dohledal záznam o návštěvě oné prodejkyně a potrestal ji za chyby, které vedly ke vzniku tohoto textu na blogu..." se samozřejmě nekoná.

      Takže, pane Hartle, už ani nepište, leda byste chtěl napsat něco jiného než chválu zboží a svých spokojených zákazníků....

      Vymazat
  27. Dobrý den pane Novotný. Vaše zkušenost s podomními prodejci je pro všechny čtenáře ponaučením. Pro některé možná výzvou, pokud se vyžívají v rozbíjení chabé argumentace, což mě osobně docela láká.
    Já mám podobnou zkušenost v vysavači a hrnci Zepter, takže vím jak podobné "setkání" může vypadat. Ohledně zdravotních matrací - skutečně celé to divadlo nebylo nijak zajímavé?

    OdpovědětVymazat