2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

úterý 11. srpna 2015

Helvetia Apotheke - taky "šmejdi"

Nedávno jsem tu psal na téma "šmejdi nevymřeli" (a pod textem je bohatá diskuze, zástupce firmy se snaží tvářit, jako že oni přece ví, že tenkrát kdysi to dělali špatně /čerti/ a dnes se poučili a dělají to dobře /andělé/ - nu což, nejspíš je za to očišťování jména firmy prostě placenej...).
A hle, už tu mám další zkušenost:
Volal nějaký pán, že prý ze společnosti Helvetia a že jsem před půl rokem odpověděl po telefonu na několik otázek ohledně zdravého životního stylu... (Hm, to jsem marodil a v nemocnici mobil moc nebral!) A že dostanu odměnu, začal vyjmenovávat možnosti, a že jen za poštovné 79 Kč...
V těchhle věcech už vždy vidím jen další čertovinu, neseděl jsem u netu, ale přesto jsem jen stručně odpověděl, že děkuji, že ne. Pán udělal "hm" a bez rozloučení zavěsil. Jasně, byl zklamaný, svůj úkol nesplnil.
K netu jsem sedl později a nestačil se divit:

1 komentář:

  1. Jo, taky jsem naletěla a teď můžu jen čekat, kdy se mi zas ozvou a co mě ještě potká :(
    http://www.mejserada.cz/2015/08/smejdi-v-cr-aneb-jak-mi-zas-jednou-neco.html

    OdpovědětVymazat