2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

úterý 18. srpna 2015

A už to pálí a smaží

Dle předpovědi nám sice hrozilo, že bude do středy pršavo, ale úterní ráno už kupodivu zase znamenalo nutnost zatáhnout žaluzie, aby nebyl byteček (s okny na východ) vypečený.
Akce Pula - den čtvrtý.
Ráno šly děti nakoupit do pekárny samy, dobře jsme posnídali a začali se chystat na pláž.
Dojeli jsme na pláž Zeppelin, nadrzo jsem zaparkoval až u pláže ve stínu cypřišů, usadili jsme se na kamenné plotně za molem, tam kde začíná včera zmíněná neoficiální nudapláž. Pavla chodila s dětmi do přírodního brouzdaliště na konci mola mezi "textiláky", děti později chodily se mnou do moře pod skály, na nichž vysedávali nudisté - já byl bez plavek, Filip před polednem taky, neboť přišel na to, že je to pohodlnější a příjemnější.
Po jedné odpoledne jsme se vrátili "domů", uvařili si těstoviny se sýrovou omáčkou, pak ještě bohatě posvačili "Cvijet" (bílý chléb, který trháte na jednotlivé bulky, v celku tvoří tvar květu) s pršutem.
A vydali se na výlet přes levý břeh maríny do zátoky Pješčana Uvala, děti si tam zaskákaly na vodním skákacím hradu (teprve posléze jsme zjistili, že atrakce byla vlastně tentokrát placená - vznosně to bylo nazýváno Aquapark)), zadováděly na dětském hřišti, a zase jsme se vrátli přes marínu zpět. Chtěl jsem se stavit někde na rybu či pizzu, ale Lenka škemrala, že už chce domů, tak jsem nakonec jen koupil dvě pizzy v pekařství.
Načež po večeři postupně Pavla i obě děti usnuly. Mně se zatím spát nechce...