2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

sobota 29. srpna 2015

Trochu jinak, než jsem plánoval

Průběh dnešního dne byl trochu jiný, než jsem plánoval.
Ráno jsem dojel s babi Zdeňkou na zahradu, já měl sekat, babi sbírat spadaná jablka, aby z nich sekačka nedělala kaši. Jenže sekačka odmítla poslušnost, nerozběhla se, ani po několika pokusech (očistit svíčku, otřít okrajový prostor nasávání vzduchu - prostě takové ty banality, co může jedinec bez nářadí udělat - a ty s nářadím v případě sekačky jsem ještě nikdy nezkoušel). Poputuje do servisu, potvora.
Tudíž změna plánu, sekat se nebude, ostatně tráva ještě není katastroficky vysoká, okopávám, sbíráme rajčata, dorazily děti s Pavlou, grilujeme, chystáme záhon pro jahody a sázíme je, zalévám a zároveň při tom sprchuji děti i sebe - zalévám tak, že si stoupnu k záhonu, hadici namířím přímo nad sebe, takže voda padající zpět na zem v podobě umělého deště není vzhledem k teplotě kdesi nad třicet vůbec studená.
Navečer pak doma zpracovat tu horu rajčat na rajčatové chutney, tak jako před rokem. Před chvílí jsem hotový produkt dával do skleniček.
Asi netřeba říkat, že všici ostatní u nás doma už dávno spí...

Žádné komentáře:

Okomentovat