2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

sobota 22. srpna 2015

Kobarid - Kozjak

Počasí bylo dnes na cestování v podstatě velmi příjemné.
Akce Pula - den osmý.
Ráno jsme vše sbalili, nanosili do auta, stavili se v pekárně pro pečivo, na benzínce CRODUX doplnili nádrž (cena benzínu vyšla v přepočtu cca na 35Kč/l) a vyjeli - do Slovinska.
Tedy po trase Pula - Bale - Limski zaljev - Sveti Lovreč - Sveti Ivan - Karojba - Motovun - Buzet. Na hranici Chorvatsko - Slovinsko tentokrát žádné kolony nejsou.
A hurá dál, Črni Kal - Kozina - Divača - Sežana - Štanjel - Branik - Voljča Draga - Šempeter pri Gorici - Nova Gorica, a následně pak nádherným údolím řeky Soča vzhůru po silnici 103 a 102 do romantického městečka Kobarid.
Ubytovali jsme se a hned vyrazili na pěší túru: pěšky podél teď už horské říčky Soča k vodopádu Kozjak, google mi tvrdí, že je to jen 2,1 km a mělo se to dát ujít za necelou půlhodinu, nám to s dětmi trvalo déle, ale vodopád stál vskutku za to!


V apartmánu jsme si pak uvařili večeři, osprchovali se a hupsli do postele. Já samozřejmě poslední. Datluji na Filipově počítači. Můj se odmítá ke zdejší WiFi lognout. Mobil ano, Filipovo HP ano, moje HP ne, mám tam nějakou nekompatibilitu v systému, asi moc novou kartu, a známe to, jak je to se zpětnou kompatibilitou...

Žádné komentáře:

Okomentovat