2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

neděle 26. června 2011

Nedělní střípky

Dopoledne jsem vařil a jednal se zástupcem jedné stavební firmy, co by snad potenciálně mohla zateplovat náš dům na Prušánecké (ale večer jsme s kolegou Jaškem tuto možnost zamítli, viz zde).

Odpoledne jsem "normálně vytuhnul", prostě jsem si šel na chvíli zdřímnout a regulerně usnul (a Lenička krátce po mně).

Večer jsme balili na výlet na Vranov, jednal jsem s panem Jaškem, pak jsme okoupali a uspávali děti, vyřídil jsem několik mailů... No prostě v podstatě domácí pohodička, i když chvílema je to trochu úmorné...

A ještě jeden poznatek: včera jsem večer volal na Vodafone, s přechodem na nový systém mají nějak "rozhašené" zasílání SMS ohledně stavu účtu, ale už o tom prý ví a brzy bude vše v normálu, jen aby to nebylo SNAFU - tedy něco jako "všechno se kazí jako obvykle".

Žádné komentáře:

Okomentovat