2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

středa 31. prosince 2014

PF 2015

Vážení přátelé, stalo se tradicí, že poslední den v roce napíši na svůj blog příspěvek, který následně odesílám mailem coby PFko. Vím, že jsem mnohými považován za "divného", když si při té příležitosti de facto i ověřuji reakce lidí, které mám v mailovém adresáři.
Většina si už na to zvykla.
Zase promýšlím text tak, aby byl "zkousnutelný" vlastně pro všechny v mém adresáři, přáteli a kamarády počínaje, přes různé známé, sousedy, no a "obchodními kontakty" konče.
Tak opět zopakuji, nezlobte se, že Vás takto oslovuji, zdá se mi to prostě praktické, jen obyčejné PF by podle mého názoru, který se samozřejmě vůbec nemusí shodovat s tím Vaším, bylo jen dalším "smetím" v našich "přeplněných mailových schránkách" - tak totiž mnohá PFka vypadají (a neberte to osobně!).
Jsem prostě jiný, pragmatik, praktik. Tak mi to odpusťte :-)
A tož hodně štěstí a zdraví (letos o tom vím své až až), to ostatní pak prý přijde samo !!!


Bilancovat se mi tentokrát nijak moc nechce, vyvedla se nám dovolená v Itálii, na Bítově i v Lázních Jeseník. Na počátku listopadu jsme odjeli na vytoužené turné do Indie - detaily jsou na zvláštním blogu zde, některé možná až příliš soukromé, tak buďte při jejich čtení shovívaví... Akorát jsem si zdravotně tentokrát Indii odskákal já, tedy přesněji řečeno "odskákaly mé vnitřní orgány".
A proto na závěr:
Pour féliciter 2015, a hlavně to zdraví!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat