2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

čtvrtek 3. září 2015

Už to začlo

Tak už nám to zase reálně začlo. Co? Školní rok!
Byl jsem dnes na prvních třídních schůzkách.
Pravda, jednalo se sice spíše jen o věci organizačního charakteru, ale i tak.
Novinkou je, že jako rodič mám povinnost minimálně jednou za 72 hodin nahlédnout do AESu - ukládá mi to řád školy. Ne že by to pro mne bylo tak těžké, ale že už nám pan ředitel Babák ordinuje i takové povinnosti?
Navíc musím konstatovat, že systém AES má minimálně jednu vadu, náhodně nefunguje: byť mám od začátku (od zavedení systému) nastaveno, aby zprávy, které nám v systému "spadnou" do rodičovské schránky, došly mně a Pavle na mail na serveru centrum.cz, potažmo tedy na mobil, v poslední době jsem zaznamenal, že k přeposlání nedošlo. Prokazatelně například nebyla předána včerejší zpráva o tom, že dnes je v rámci třídních schůzek družina v provozu do 18:00...
Kdepak udělali soudruzi chybu?

Žádné komentáře:

Okomentovat