Ano, díky reklamě si můžeme zdarma na internetu leccos číst. A naopak, bez pořádného článku by reklamy vedle něj vůbec nikdo nehledal, neotevřel a neviděl.
Ale: Vtíravou reklamu začneme brzy nesnášet a nenávidět, ruší při čtení. To, co inzeruje, tedy přeneseně nenávidíme také...
A autor textu nabízí originální řešení:
...stačí vzít kus kartonu a zakrýt pravou třetinu obrazovky. Máte-li tenký monitor a kolíček na prádlo, stačí i kus obyčejného papíru.
Poslední možnost jsem použil a doporučuji. Ejhle, jak snadno lze zvítězit nad tvůrcem reklam! Stačí kus kartonu.
Nicméně - stojí asi za to požádat tvůrce reklam, aby zvážili urputnost svého reklamního počínání a nenutili nás stínit si část obrazovky kartonem. Což tímto činím. Přidáte se?
PS: Osobně reklamy celkem ignoruji a své děti učím, že reklama je opakované klamání spotřebitele (re = opakovat, klama = klamání). Ale nic to nemění na tom, že Filípek umí ledasjaké hlášky z reklam z paměti.
PS2: Ještě si přečtěte toto - ÚSTAVA: O jmenování velvyslanců (Pavel Hasenkopf, NP) - a pak popřemýšlejte nad tím, jak je to s obsahem mnoha "informací", které na nás "hrnou" média...
Žádné komentáře:
Okomentovat