2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

sobota 13. srpna 2011

Odpoledne v IKEA

Tak jsem dnes odpoledne s dětmi a babičkou vyrazil do IKEA. Děti jsme nechali v dětském koutku, kde si hrály a dívaly se na pohádky, a s babičkou jsem prošel obchodním domem.
Sám jsem jen hledal inspiraci: uvažuji o tom, že časem dětem koupím noční stolky, které budou ladit s jejich patrovými borovicovými postelemi; do kuchyně dokoupím regál vedle lednice (na kvítka i jiné věci - aby se využil poslední volný prostor v naší "nudloidní" kuchyni); do obýváku pak koberec, zatím váháme mezi jasně svítivě zeleným, přírodním sisalovým či šedým se vzorem.
No a babičce jsme koupili žehlící prko, původně jsem uvažoval o dražším kousku, ale zkonstatoval jsem, že je moc těžký a má nepraktické štelování výšky, které, až časem pružina změkne, přestane plnit svou funkci, neb je založeno jen na tření. Takže nakonec jsme koupily prkna dvě, klasické a malé stolní.

Žádné komentáře:

Okomentovat