2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pátek 2. září 2011

Poslední večer v Norfolku

Ráno jsem se cítil celý polámaný, s bolestí za krkem, ale horká koupel to trochu napravila. Poslední den konference má zkrácený program; při loučení jsem se potkal i s Frankem Kopriverem, s nímž se znám z Estonska.

Odpoledne jsem se vydal na Buckroe Beach (viz příspěvek Norfolk in pictures (II.) na anglické verzi mého blogu, snad ani komentáře nepotřebují český překlad), ale koupání v Atlantiku je po hurikánu Irene dosud zakázáno, prý zvýšená koncentrace jakýchsi bakterii. Sice jsem si pohrával s myšlenkou, že si alespoň po kolena smočím nohy - ale pak jsem viděl plavčíka, jak vystartoval na rodinku, kde holky zamířily bosky k vodě... Tak jen, snad ze sentimentu, pár mušlí...
No a taky jsem si, jak ukazují obrázky, "ochutnal traffic jam".

Ještě jednou jsem zajel na nákup, Filípek bude "king", mám pro něj dvě autíčka-špiony z Cars 2 (a pro Leničku, aby neplakala, dvě autíčka HotWheels, hold má bráchu a ne ségru, a chce autíčka jako Filípek), pro Pavlu vínovou košili, a pro sebe praktický dárek - Toshiba Canvio 3.0 Plus 1TB Portable Hard Drive - Black with White. Už je cvičně připojen k PC.


Půjdu si zase zaplavat do hotelového bazénu, dobalím kufr a spát...
Tož dobré ráno, vám doma v ČR...

Žádné komentáře:

Okomentovat