2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pátek 5. října 2012

ZAREN - drzá odnož firem RAYPATH a Noemus

Řekli si o to sami!
Dopoledne mi volali ze společnosti ZAREN a vnucovali klientskou kartu.
Takových vlezlých volání různých firem zažívám každý týden několik, ale vzhledem k textu Všeobecné a obchodní podmínky členství ZAREN clubu mi okamžitě vzpěnila krev.
Jakoby nestačilo, že jsem si dopisoval s jejich obchodním ředitelem (či jak se ta pozice jmenovala), jakoby nestačilo, že jsem tu na webu sepsul obchodní praktiky jejich prodejce (znovu jsem se k tématu vracel letos v dubnu zde). Stejně si nechávají mé telefonní číslo v databázi (je to jedna chobotnice : RAYPATH-ČR, s.r.o. a Noemus, s.r.o., spolu s European Institute of Ecology and Health, kterou už musím srovnávat s mafií!).
Prostě otravují, obtěžují, pořád si brousí zuby na naše peníze. Ať už jdou do p*****!


Málokdy píšu takto, ale tentokrát už pohár trpělivosti přetekl!
Tož se omlouvám Tobě, laskavý čtenáři, jenž jsi v tom nevinně...

Žádné komentáře:

Okomentovat