2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

čtvrtek 3. ledna 2013

Klausova amnestie - výsměch národu?

Včera jsem si celý den "užíval" s dětmi, měl jsem ještě poslední den dovolené. Slovo "užíval" je psáno v uvozovkách, protože jsme jednak byli společně jednat na SBD, jednak u babičky opravit světlo, jednak v knihovně, což dohromady suma sumárum je přece jen pár povinností, a ty si, jak známo, člověk moc neužívá. Ale užíval jsem si toho být s dětmi (ještě poslední den), i když pak doma jejich "tati, prosím, pomoz mi s tím.., já chci to.., jak se dělá to..." bylo poněkud únavné.
Ale byl to pro mne poslední den vánočně-novoročního volna.
Dnes už jsem byl v práci... BUM. Z psychologického hlediska je návrat do práce nárazem do zdi :-)



Když jsme si prvního ledna poslechli prezidentův projev, přemýšleli jsme nad projevem. Někteří :-o Teprve následně jsme začali uvažovat o amnestii, sdělené na závěr projevu.
A všude kolem se tak od včerejška hovoří skoro stále o tomto tématu. V rádiu, v televizi, v internetových denících, v autě, s kolegy... Skoro hned se sklouzne k tomuto tématu.
Skoro nikdo se na amnestii nedívá jako Neviditelný pes ("Amina nikoliv Pučálkovic"). A to je škoda!
Místo toho zdůrazňujeme, že je přece špatné, pokud se "svezou" i "pirát z D1" či "manažeři H-systému". Jasně, může nás to dráždit, ale tak už to je...
Škoda přeškoda, že druhý pohled, negativní, převládá nad pozitivním z Neviditelného psa "Amina nikoliv Pučálkovic":
...nikdo už nenapíše o tiché radosti, která zavládne v mnoha jiných domácnostech, jimž se o pár měsíců dřív vrátí jejich tatínek či maminka, nebo že z vězení vyjde i několik velmi starých a často velmi nemocných lidí, kteří by se na svobodu už nemuseli podívat vůbec...

Základní informační zdroje k tématu (pročtené "nesmysly" jsem neuváděl, ale tyto snad za přečtení stojí - tedy pokud se Vám chce tématem dál zabývat):

Žádné komentáře:

Okomentovat