2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

čtvrtek 7. ledna 2010

Děti nám nějak špatně spí

Uf, ta včerejší ranní klouzačka, jinak se ty silnice nedají pojmenovat, nebyla vůbec příjemná. Kolegové si ze mne trochu tropili žerty, že sice mám zimní gumy, ale s letním vzorkem. Je pravda, že se mi kola při rozjezdu v kopečku (nad Zetorem, ve Vyškově na semaforu u LIDLu) okamžitě dostávala do smyku, ale řekl bych, že za to mohla spíš vrstva ledu ukrytá pod sněhem. Přesto jsem se s kolegou dohodli, že dnes pojedem pro změnu jeho autem, no, to se mu to jelo, když dnes byla dálnice suchá...
Po dlouhém vánočním volnu jsem dnes, čtvrtý pracovní den, už po ránu poněkud trpěl nechutí vstávat, ale co naděláme, systém je tak nastaven, dojíždět do práce se zatím musí, jiná možnost v tuto chvíli není.
Lenička nám v noci trochu "trojčila", o půl třetí se probudila a nebyla k utišení, nakonec si lehla na koberec u dveří do ložnice a usnula jako pejsek stočená do klubíčka, později si pak mamince vlezla do postele... Kdysi to určitou dobu dělal i Filípek, třeba je v tom nějaká přirozenost dětí, nevím, ale asi to netřeba řešit, bude-li to trvat stejně jako u Filípka jen pár dní či týdnů.
A dnes večer zase nechtěla usnout, Filípka jsem už uspal, zato z Leniččina pokoje se ještě před chvílí ozýval pláč. A kdo ví, zda tam u ní manželka neusnula :-o

Žádné komentáře:

Okomentovat