2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

středa 27. ledna 2010

Život v Praze 3.

Druhou noc v Praze jsem spal špatně, stále jsem se v noci probouzel. Pokoj byl přetopený, ale měl jsem obavu otevřít na delší dobu větračku, venku bylo minus čertvíkolik (v předpovědi slibovali až minus dvacet).
Ráno jsem se dobalil, odjeli jsme na jednání, zpracovaly se výstupní dokumenty. Hned po jednání jsme vše sbalili, sedli jsme do auta a vyrazili zpět na Moravu.
Cestou po dálnici k Brnu neustále vypadával signál mobilního připojení, takže jsem si vše chystal do textového souboru na PC s tím, že dojde k odeslání dat na "obědové zastávce" na Měříně.
Stromy kolem dálnice jsou obtěžkány sněhem, všude bílo, dálnice holá, zatím naštěstí bez nehod (jen v Praze byla ucpanmá jižní spojka, tak jsme jeli přes Zbraslav).
A tím třídenní cesta do "matičky Prahy" končí...

Žádné komentáře:

Okomentovat