2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

sobota 30. října 2010

Čtení a stavebnice

Na svém blogu v části "Čtenářský deník" jsem dnes psal o čtení dětem, a teď večer jsem dětem opět četl. Jenže po dočtení si Filípek se mnou chvíli povídal a usne, kdežto Lenička zase odpelášila shánět maminku. Zatím se jí nechce usínat bez ní.
Přitom s Filípkem se mi to právě ve věku dva a půl roku povedlo naučit ho usínat bez maminky, jenže tenkrát to bylo o tom, že jsme maminku s Leničkou (v šestinedělí) nechali u babičky a já s Filípkem odjel na 14 dní na horskou chatu na Špičák... Takže mu tatínek prostě stačit musel...

Mám pro Filípka vyhlédnutou hračku jako vánoční dárek, sadu BEST-LOCK (Stavebnice: 800 dílů + Box). Jednak mne inspirovala babička, neboť mu k narozeninám zakoupila sadu z této série v akci v supermarketu BILLA, a to konkrétně jakousi pobřežní hlídku, nejblíže má ta zakoupená sada asi k této variantě z webové stránky BEST-LOCK. (To víte, do Čech se do akce v supermaketu nedoveze novinka, ani to, co aktuálně firma nabízí na webu, ale to, co už je v USA a jinde v Evropě okoukané, když značka BEST-LOCK u nás ještě není skoro známá, nikdo si toho nevšimne... Jsme pro ně ještě pořád "rozvojová země"...) No a jednak jsme Filípkovi chtěli stejně nějakou lepší stavebnici pořídit, aby si rozvíjel myšlení a motoriku... Staví rád... Jenže do nesmyslně drahé stavebnice LEGO jsem odmítal dávat peníze...
Teď ještě zjistit, kde půjde stavebnici zakoupit, aniž bych za ni musel platit hříšné peníze. Český dovozce si účtuje 800 Kč, dle webu německého internetového obchodu lze pořídit za 500 Kč, jenže posílají standartně jen po Německu... Budu muset oslovit kamaráda Čertíka, co jezdí s kamionem po Evropě, případně nákup spojit s předvánoční návštěvou Vídně, stejně o ní uvažujeme...

PS: Chřipka ještě není poražena, stále mne bolí šíje, krk, hlava... Doufám, že to je/byla jen chřipka. Budu muset v pondělí ráno navštívit svou doktorku...

Žádné komentáře:

Okomentovat