2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

sobota 16. července 2011

Malý tenisový debakl

Včera mne v tenise porazil devítiletý kluk - ale nestydím se za to. Vzhledem k tomu, že jsem tenisovou raketu držel v ruce jen párkrát cca před deseti lety na jednom čtrnáctidenním pobytu na Olšině, vůbec nemohu říct, že by můj včerejší výkon byla až taková katastrofa...
Takže mne akorát pěkně bolí zadek - dopoledne pršelo, odpoledne nebyl umělý trávník na tenisovém kurtu ještě dokonale vysušený, takže mi na něm jednou podjely nohy a já se rozplácl jak brouček, "nožičky ručičky nahoru..."

Žádné komentáře:

Okomentovat