2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

sobota 2. července 2011

Plány v plánech jiných plánů

Plány v plánech jiných plánů, pokud si dobře pamatuji, tak tímto kostrbatým souslovím se označuje, když se něčí plány skryjí do jiných plánů a ty se pak promítnou do dalších plánů, takže pak přestanou být zjevné původní souvislosti, i když se pořád naplňují.

Babička si naplánovala vymalování přízemí dvojdomku, kde bydlí se "Bibikem", jak říkají strejdovi Liborovi naše děti. Pavla si naplánovala, že až její bratr Libor vymaluje, pojede babičce pomoci s úklidem, a mně se tím změnil dokonale plán dnešního dne - vymaloval totiž dnes.
Jeli jsme do Řicmanic na oslavu Kačenčiných narozenin (každý rok se nás partia rodin s dětmi schází na začátku prázdnin na chatě Kačenčiny babičky na bezva dětský mejdan). Letos už bylo Kačence sedm, má za sebou rok školní docházky a stává se z ní "pěkně paličatá malá velká holka". (Povídání o loňském "ročníku" je zde)
No a protože se Libor dnes pustil do malování, domů jsme se vrátili bez Pavly, ta odjela vlakem k babičce, a já jsem s dětmi doma sám. Už se mi je konečně podařilo uspat...
Asi se mám zítra nač těšit... Budu patřit svým dětem :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat