2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

čtvrtek 17. listopadu 2011

Lehké zdravotní potíže

Už druhý den se cítím šíleně rozlámaný, včera večer mne rozbolela hlava tak, že jsem zůstal doma, Pavla šla na divadelní trénink sama. Já si dal Ibalgin a díval se v posteli s dětmi na film Dinosaurus z dílny Walt Disney.
Dnes jsem se sice probudil relativně v pohodě, ale s podvečerem ten stav příznaků chřipky zase nastoupil. Prolévám krkem spousty čaje a doufám, že se to zlepší. I když se smogová situace, jíž to dávám trochu za vinu, venku nelepší, naštěstí skoro ven nemusím. Dnes jsem byl jen s dětmi "na otočku" u babičky na Strnadově, zítra je jen zavedu do školky, nakoupím v Albertovi a vrátím se dom. Jak hlásá smogové upozornění na webu brno.cz: "Změnu k lepšímu nelze očekávat, rozptylové podmínky budou během dne přechodně mírně nepříznivé." A data z chmi.cz jsou pořád podbarvena rudě...

Žádné komentáře:

Okomentovat