...a kdo má peníze vystaví svou morduJá vím, text "Demo-demokracie" (jak si pro sebe tu písničku Tomáše Kluse nazývám) jsem tu už uváděl, ale když on mi ji dnes připomněl nejen Ivan Hoffman ve své glose na téma reklamy u dálnic Nebezpečná reklama, ale i kamarád, chlubíce se, že si ji v podstatě na můj popud zařadil do "playlistu"...
u dálnice na billboardu.
Potom řidič vskutku tvrdý chleba má,
furt on the road a s lumpama,
učí se všechna hesla zpaměti
a pak ty kecy hustí do dětí...
A text songu zatím nezastarává...
Stejně jako má definice reklamy: re = předpona, vyjadřující opakování, klama = lež, klam.
Aneb s IH: Kdo se nechá vtáhnout do vylhaného světa reklamy, tomu není pomoci. Pořizuje si zbytečné věci, opičí se po mediálních celebritách a nakonec ještě volí obrovské vyretušované hlavy, co u silnice odvádějí jeho pozornost od volantu.
Žádné komentáře:
Okomentovat