2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pondělí 11. června 2012

Dost náročný den

Pracovní den byl dnes nečekaně náročný, byl jsem takzvaně bez zastavení v jednom kole.

A tak jsem si radost dělal například takovými detaily, že jsem si cestou z oběda užil pohledu na roztomilé květy jitrocele a jetel, kvetoucí na trávníku u knihovny.

Pak ještě odpoledne přišel jeden telefonát naštvaného člověka, kterému doteď nerozumím...
Já vím, chtělo by se nad to povznést, ale pořád se mi vrací otázka: "Proč? Proč se dělá dusno naprosto zbytečně? Proč jsou úkoly dávány vágně, a pak se někdo rozčiluje, když nejsou splněny jeho představy, ale přitom je nespecifikoval..."
A hlavně, zůstává dojem, že šlo ze strany toho pána hlavně o to naštvat někoho jiného, protože jeho někdo naštval... Jak se říká, "ho... padá shora dolů". :-o

Filípek nám ráno odjel na "školku v přírodě", babička referuje, že spokojen a v poklidu. Takže večer budeme mít najednou "jen jedno děcko"...

Žádné komentáře:

Okomentovat