2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pátek 15. června 2012

Návraty

Vrátil jsem se dnes z práce domů totálně vyšťavený. A nebylo to tím, že bych stihl hodně práce, dokončil mnoho rozpracovaných úkolů... Můžou za to SLOVA. Slova o tom, jak jsme všichni na jedné lodi... Jenže na té lodi se stále vedou nějaká zákulisní jednání, mocenské boje... Podlosti... Nepochopitelné...
"Velký bratr" jistě zase naslouchá, ale nechť... Nechť si nad mými slovy popřemýšlí, kdo to uzná za vhodné...
Jednou se přece musí vše obrátit k lepšímu.
Promiňte mi ty jinotaje; ač jsem neoblíben, protože upřímně říkám vše lidem do očí, nemám potřebu se tu rozepisovat o tom, kdo jmenovitě tu pravdu nesnáší a reaguje na ni právě tím nepřímým, postranním či zákulisním jednáním... To není dobrý postup, ač vím, že s některými ani tím upřímným jednáním nepochodím, a stejně jej zase obrátí proti mně.

Návraty.
Za chvíli se mi vrátí domů syn z týdenní "školky v přírodě". Spokojený, pln zážitků...
Už mi jich pár stihl říct do telefonu...
Dáme si zmrzlinu, budeme povídat...
Už jsou tady...

A práci pustím na tři týdny z hlavy - skoro, mail je neúprosný a dostupný všude :-)



Jahůdková zmrzlinka byla dobrá...
Luk a šípy a Indiánská Wabiho Daňka... To jsou hlavní zážitky...
A Fila střílí v pokoji na skříň :-)

(Update 16:47)

Žádné komentáře:

Okomentovat