2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

sobota 23. června 2012

Všehochuť

Včera jsem dopoledne (že se lehce ochladilo, děti měly mikiny, klouzaly se a dováděly na dětském hřišti s kamarády a já si povídal s jejich rodiči) jsem zase malinko pracoval - volal mi kolega z práce, že něco nefunguje, a tak jsem zapojil své logické uvažování, požádal jej o vykoušení několika přístupů, chybu jsme lokalizovali na firewallu (byť ji nebylo na první pohled vidět) a on ji pak s kolegou na místě opravil.
Příčina? Vypadá to na nějakou aktualizaci (viru) Windows. Na rozdíl od systémů typu Unix, kde my "ajťáci" musíme přesně vědět, co se nastavuje a děje, systémy založené na "woknech" hold dělají spoustu věcí samy, ale občas ani pracovník IT nemá potuchy o tom, co Windows nově "vymyslí"...

Po obědě oblíbená vířivka, a pak jsme usnuli. Tentokrát všici, a spali od tří až do šesti, takže jsme pak museli spěchat na večeři...

Večer jsem s dětmi vyrazil opět k vodě, kačenky nějak nebyly přítomny, a tak si děti stavěli na břehu vodní nádrže Vranov vlastní vodní nádrže z písku - a pak musely do sprcha celé, včetně bot, ponožek, gatí a triček. Ale snaživě si to, šikulky, zkoušely vše přeprat samy.
Jen s usínáním byl pak prvně problém. Jednak proto, že jsme odpoledne dlouho spali, jednak proto, že se v nedaleké marině konal společenský večer1 mistrovství republiky kajutových plachetnic2, a tak jsme měli coutry muziku "pod balkónem".


  1. program mistrovství
  2. článek na denik.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat