2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pátek 1. června 2012

Neodřeknutelné náležitosti

"Tak, paní Nováková, na tu služebku do Bruselu nejedete. Sice Vám OECD hradí ubytování a dají Vám peníze na benzín, aby jste mohla jet Vaším vlastním vozem, a kurzovné se na té konferenci neplatí, to je vše hezké, ale jako náš zaměstnanec musíte ze zákona dostat 45 EUR na den jako stravné a 18 EUR na den jako kapesné, a příslušná rozpočtová položka je vyčerpána."
Tak, tohle asi slyšel už leckterý zaměstnanec ledaskterého ministerstva. Ač ještě není ani polovina roku. Nepovedené rozpočtování...
Nedávno jsem takový příběh slyšel i já od dobré známé. Že se Vám to zdá neuvěřitelné? Já si to dlouho myslel taky...
Jenže jsem zjistil, že mne dost možná čeká podobný příběh, že se dostávám do velmi podobné situace a do Itálie na konferenci o ADL pravděpodobně nepojedu :-(
Mimochodem, oněch "diet", tedy náhrad podle zákona, se ani v podobných situacích nelze zřeknout... Ach jo.

Žádné komentáře:

Okomentovat