2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pondělí 5. srpna 2013

Paseka po bouřce

Před polednem jsme šli na zahrádku (ráno jsem byl s Leničkou na odběrech, doktoři pátrají, proč má tak "rozhozené" jaterní testy), a v Akátkách jsme se nestačili divit, jakou spoušť napáchal včerejší prudký vítr před příchodem večerní bouřky.
Na zahradě jsme "zmapovali", co provedla bouřka nám, povyspravil jsem na "boudičce" střechu, děti blbli s vodou (nahatí si vystačili s dvěma kbelíky a zahradní hadicí), odpoledne jsem jim pak zase "zavedl koupaliště na balkóně"...
Všiml jsem si, že se změnila předpověď, slibované páteční skokové ochlazení už je pozměněno jen na "malé ochlazení" na příjemných pětadvacet...


Obrázek je pouze ilustrativní, sám jsem nefotil - zdroj zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat