2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

čtvrtek 29. srpna 2013

S kým budu dnes spát?

Nebojte, nehodlám přejít na svém blogu na nějakou erotiku.
Jen se mi už dvě noci za sebou stalo, že jsem šel spát sám (Pavla usnula při uspávání Filípka u něj v posteli), a ráno jsem zjistil, že mám vedle sebe svou dcerunku - v průběhu noci se Pavla vrátila do ložnice, dcerunka se probudila, přišla za maminkou, a po té, co znovu usnula, maminka se přestěhovala do její postele, bo Lenička s sebou v noci moc hází.
Ale dnes to bude jinak - děti se nechaly umluvit babičkou a jsou u ní, my jedeme na koncert Rangers (jak jsem psal v pondělí) a večer pak budeme doma bez dětiček.
Proto ta podivná otázka "S kým budu dnes spát?" ...

Žádné komentáře:

Okomentovat