2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pondělí 12. srpna 2013

Pískoviště a schody

Dopoledne jsme jeli nakoupit do LIDLu a do BAUMAXu, a pak na zahrádku - "zpracovat nákup".
Filípek mi pomáhal namíchat beton a já opravil schody u chatky. Obě děti se mi snažily asistovat, a pak jsem jim musel vysvětlit, že po zbytek dne je třeba chatku obcházet a na schody nešlapat.
A druhá významná položka nákupu byly dvě "mušle" - jednu polovinu každého páru (Filípek si vybral zelenou a Lenička žlutou) jsem částečně zapustil do země a dal do ní písek pro pískoviště; druhá polovina sloužila v průběhu odpoledne jako bazének a na závěr dne (trochu překvapeně jsme zjistili, že se blíží pátá odpolední a je čas se vrátit domů) jsme těmi druhými díly pískoviště zaklopili, takže se z obou staly "mušle".
Co z toho plyne? Zahrádka se stala naším hobby a už se nevěnujeme jen čistému zahradničení, ale i věcem kolem, zpříjemňujícím pobyt na zahrádce...



Žádné komentáře:

Okomentovat