2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

neděle 8. března 2015

Aktivita

Z posledních tří příspěvků by se mohlo zdát, že jsem zcela ztratil svou dřívější aktivnost "od rána do večera". To by však byla mýlka, tak tomu není.
Ve čtvrtek a v pátek mne celkem slušně unavilo "balení kanceláře", oba dny jsem si vezl auto naložené osobními věcmi z práce dom, jen v pátek toho bylo poněkud méně, neb jsem věcí kvůli papírování nestihl sbalit tolik.
V sobotu jsme byli po poledni navštívit víkendové soustředění divadelního souboru, velké vystoupení v Odrách se odehraje bez nás, beze mne a bez Pavly, ale v dubnu se už asi objevíme zase i my na scéně Bílého domu. Zadaří-li se...
A dnes jsme po obědě vyrazili na okouknutí zahrady, která se s blížícím se jarem pomalu probouzí... Sice jsem dnes jen vyčistil ohniště a sepsal si na kus papíru plán nejbližších prací, ale i tak je to slibný začátek. (A děti zatím jezdily nahoře na "vinohradském korzu", na ulici Tvrdonická, na kole, pod dozorem babičky.)

Aktivita tu tedy zjevně je, každý den. Jen večer jsme s Pavlou prostě v posledních dnech oba den co den unavení a spací :-o

Žádné komentáře:

Okomentovat