2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pondělí 2. března 2015

To není dobré

Po dovolené muset vstát zase v 5:15 místo oné půl osmé, na kterou se krásně zvyklo, to není nijaká radost. To není dobré.
V práci nějak moc lidí napadlo jít na odběry před roční lékařskou prohlídkou hned na sedmou, a tak jsem se dostal do své kanceláře až po osmé. To není dobré.
Opět jsem měl celý den takový ten svíravý pocit u žaludku, obavy z budoucnosti. To není dobré.
Oči si odvykly na celodenní práci u počítače, odpoledne začaly pálit a bolela mne hlava. To není dobré.
Celé dopoledne propršelo, odpoledne ale vysvitlo slunko. To bylo příjemné. Jenže pak se rozfoukal nepříjemný studený vítr. To není dobré.
Doma si Filípek stále stěžuje na bolení bříška, navíc mu nějak divně slzí oči, a všude se mu navíc zdá zima. Snad nebude marodit. To by nebylo dobré.
Večer jsem před spaním jako obvykle předčítal. Pavla ležela mezi dětmi a všichni naslouchali. Mno. Konec dobrý, všechno dobré :-)
I když na duši mám stále nějaký mrak, nějaké temno, a nedaří se mi jej rozptýlit. To není dobré :-(

Žádné komentáře:

Okomentovat