2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

čtvrtek 23. dubna 2015

Mobil, kolo a další milion věcí

V neděli jsem psal o mobilu a kole, a od té doby se samozřejmě obojí vyřešilo a nejen to, ale "milion pět" dalších věcí k tomu.
Ohledně mobilu lze jen konstatovat, že mne shodou okolností shánělo jen několik málo lidí, a někteří se dokonce "domákli" informace o tom, že mají zavolat na druhé číslo.
Co se kola týče, ještě v neděli večer jsem na serveru cyklobazar.cz našel ten "správný inzerát" a v pondělí odpoledne už Filipovi v pokoji stálo kolo značky Kelly's po jakési dívčině od Hodonína - kolo naštěstí nevypadá jako typicky holčičí, nepočítám-li sešikmené vedení střední části rámu, je oranžové, Filipovi se líbí, hned ho večer "zajel" a při jednom ze tří pádů odřel sedlo :-o



A co dál přinesla první polovina týdne?
Na zahradě jsem důkladně omladil jednu jabloň (já vím, že z pohledu vegetačního období je pozdě, ale dříve jsem se k tomu nedostal) a připravil záhon pro hrášek (další kus trávníku přeměněn na záhon).
Z IT problematiky jsem si nastudoval něco k tématu responzivních webů, zaujali mne zejména články: A potřeba hledat nové zaměstnání mne také vedla k zevrubému nastudování problematiky ITIL (Information Technology Infrastructure Library), systému pro plánování a kvalitní využívání informačních technologií.

Žádné komentáře:

Okomentovat