2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

středa 1. dubna 2015

Stejně jako včera...

Stejně jako včera, i dnes je venku "psí počasí". Však co bychom taky chtěli, začal nám apríl, tedy duben...
Včera se touto dobou venku honili splašení větrní koně, doporvázení chvilkovým lijavcem. Dnes sice už tolik nefouká (ale přes den to byla "pěkná fukéř"), zato pro změnu padá déšť prozdobený velkými sněhovými vločkami (které samozřejmě hned tají, je několik stupňů nad nulou).
A stejně jako včera mi i dnes v hlavě pořád poskakuje ta jedna myšlenka: proč bych se měl dělat jiným, než jakým jsem? Proč bych měl tajit, že ve věku čtyřiačtyřiceti jar už poněkud zapomínám, že mi už semo tamo něco uniká, že mne poněkud vytáčí zběsilý kvapík dnešní doby (ještě jsem ani pořádně neprobádal Windows 8 a už tu zkoumám odlišnosti v systému Windows 8.1 na svém novém počítači HP 355 G2, který ještě před 14 dny společnost HP nabízela ve svém shopu za 12 táců, aby ho teď už stáhla z nabídky, a já ho mezitím koupil u MALLu za tutéž cenu s tabletem jako dárkem navíc).



Je špatně se veřejně přiznat k tomu, co mnozí úspěšně zatloukají a tají celá léta? Je to fér?
Ano, kladu si otázky typu: Kam to všici spěcháme, za čím se to všici ženeme? Odpovědi hledám marně... Prostě stejně jako včera, den za dnem, stárnu... :-o

Žádné komentáře:

Okomentovat