2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

neděle 12. dubna 2015

Rozbitý čas

Rezignoval jsem na denní psaní blogu. To už jsem psal.


Mám dojem, že můj čas je nějaký rozbitý, skládá se ze střípků událostí, které jako celek přestaly dávat smysl.
Občas mám dojem, že svět jako celek je nekompatibilní s lidským životem jedince...
V pátek jsem na zahradě vyplel jeden záhon, po zimě nachystal po okapovou rouru sud, aby jímal dešťovou vodu, usadil jej do pískového lože a provizorně opravil dlaždice kolem - na jaře stékající voda ledacos vymlela. Včera jsem ten záhon poryl, nasázeli jsme cibuli, připojili vodoměr a trubku s kohouty, takže už zase lze odebírat vodu ze společného vodoměru. A zase spěchal jinam...
V týdnu jsem pročetl mimo jiné skoro celé Čilichili, mimo jiné jsem se dočetl (a následně shlédl celou řadu) o seriálu Kancelář Blaník (celkem drsná politická satira s neotřelým humorem), chápu, proč o něm její režisér Martin Tuček říká: "...u nás neexistuje televize, která by takovou legraci chtěla a mohla nám dát svobodu."
Jsem celkem bez šance pochopit některé lidičky, například Zigiho (viz jeho blog) či Danielu, o níž vypráví (viz její blog) - a nezlobte se, že teď asi náhodný čtenář absolutně netuší, o čem že to píšu, to jen zachycuji realitu, v níž se setkávám se vším možným, s lidmi i dost podivnými...
Potěšil mne koncert skupiny Ořešák, a to jak jejich vlastní písničky, tak ty už dávno zlidovělé, které si zpíval skoro celý sál...
A každý den si čtu o turné Jarka Nohavici po Španělsku (viz zde), a tak trochu mu závidím, přiznávám...
A do toho všeho Lenka stále marodí, včera měla opět horečku, zase osmatřicet.
Jak jsem uvedl na začátku tohoto příspěvku: střípky, drobnosti, rozbitý čas...

Žádné komentáře:

Okomentovat