2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

středa 6. dubna 2011

Změna atmosféry

Ráno jsem jel do Prahy na jednání (cesta 2,5 hodiny, klidná, jen před Prahou zdržení na 11 km, kde bourají most u odbočky do Říčan), jež trvalo nečekaných skoro 5 hodin. Cesta zpět byla taky celkem klidná, ale dom jsem dorazil utahaný jak kůň.
Pravda, dokonce jsem díky tomu zvažoval, zda jet na divadelní trénink, ale jel jsem, a jsem rád, v divadle se totiž podařilo změnit atmosféru: bylo ukončeno napětí, které zákonitě vzniká před významným vystoupením - a "dalo by se v minulém týdnu krájet" - a naopak dnešní trénink byl v přátelské uvolněné atmosféře, chystali jsme se na sobotní vystoupení v brněnské ZOO.

Žádné komentáře:

Okomentovat