2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

neděle 2. září 2012

Podceněná příprava

Před spaním jsem Filípkovi zkontroloval školní batoh a penál.
Penál zel prázdnotou, v batohu nebyly ani bačkůrky. Filípek svou přípravu na zítřejší první školní den značně podcenil...
Když jsem se snažil penál naplnit, zjistil jsem, že jsem podcenil přípravu i já - všechny trojhranné tužky, které jsme mu koupili, jsou dodány neořezané. A to jsem si zrovna ve čtvrtek v práci na stolním ručním strojku ořezával pracovní tužky (dodnes občas na poznámky raději sáhnu po tužce či pastelce, ne vždy mám "chuť na" propisku), mohl jsem mít vše během chvilinky ořezané...
Ale bačkůrky už jsou na svém místě v sáčku v batohu, a penál plný, a pro jistotu přidán penál ještě druhý, co jej má Filípek již rok doma jako "cvičný"...

Žádné komentáře:

Okomentovat