2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

čtvrtek 12. července 2012

Nevěřil bych...

Kdyby mi to řekl uživatel, nevěřil bych...
Povím Vám dnes pracovní příhodu:
Tiskárna hlásila "doplňte spotřební materiál" a graficky hlásila prázdnou cartige žluté barvy. Vyměnil jsem tedy v tiskárně příslušnou cartridge.
Tiskárna si "zabroukala", proběhla inicializace a tiskárna mi oznámila, že mám vyměnit optický válec. Kdyby mi to řekl uživatel, nejspíš bych mu nevěřil, že v předchozím případě správně četl a že už předtím určitě chtěla tiskárna něco jiného.
Prostě by se mi to zdálo neuvěřitelné, že tiskárna požaduje výměnu dvou komponent takto těsně za sebou...
Ale až na tuto situaci narazím příště, věřit budu
:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat