2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

neděle 25. července 2010

V Chudčicích...

Na víkend jsme jeli k přátelům do Chudčic.
V pátek večer jsem pomáhal kopat výkop pro uložení vodovodní hadice na "dešťové hospodářství" (aby se domu mohl dodat okruh pro využívání dešťové vody například ke splachování na WC).
Lenička večer "strašila" až snad do půl dvanácté, sledovala blesky řádící bouřky... A ráno pak vstala v šest!
V sobotu jsme dopoledne položili onen rozvod vody (trochu namačkaly do vzniklé jílové kaše ve výkopu), odpoledne pak (po všeobecném spánku) v garáži demontovali šalování schodů, upravovali zeď pro sádrokartonovou dostavbu, seřizoval jsem francouzské okno...
Děcka si společně hrála, je jich tu pět, taková malá školka. A ženské si u vaření povídaly všem možném. Příjemný den, a vůbec nikomu nevadí, že venku spadla teplota o 15 stupňů dolů. Večer jsme si pochutnali na langoších.
V noci jsem tentokrát nějak špatně spal, "na vodě" se tomu říká, ač v reálu na karimatce, nějak jsem vnímal všechny zvuky kolem. Ráno jsem s Pavlou připravil část oběda, zatímco přátelé byli v kostele na mši, odpoledne malé děti spali, větší si hráli s mamkama Osadníky, já se věnoval Majčině počítači a jeho nastavení, a taky telefonátům...


Po odjezdu a nákupu v Globusu jsem musel na Strnadovu, jednak na střechu, zjistit podrobnosti k sobotnímu zatečení, a jednak řešit havárii vody - prasklou trubku ve stupačce - ve vchodě, kde dnes bydlí babička.

Žádné komentáře:

Okomentovat