2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pátek 27. května 2011

Bolí mne zadek

Po včerejším sportovním výkonu mne pěkně bolí zadek: já, už deset let v podstatě necyklista, jel pětadvacet kilometrů na horském kole, polovona trasy byla převážně do kopce, a polovina z té poloviny navíc terénem, kde jsem z toho kola raději co chvíli slezl, abych nezkončil pod prudkou strání, jíž se cesta mezi sromy klikatila.
Jak říkám, ano, bolí mne celé tělo, ruce od držění řidítek, když kolo poskakovalo na kamenech, nohy od celé té túry, na jaké jsem si dávno odvykl, no a zadek, protože tělo už kolu dávno není naučeno...
Ráno jsem kolo v práci pečlivě umyl, neboť bylo dost zablácené. Nepovažoval jsem vůbec za přípustné, abych jej v tom stavu vracel. A zažil obvyklou scénu - jeden dělá (myl jsem kolo) a pět na něj kouká (pět chlápků mou činnost s cigaretou v ruce komentovalo). Ach jo...

Žádné komentáře:

Okomentovat