2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pátek 20. května 2011

Třetí zub a cedule Musíme to opravit

Tak jsem si zhruba dva dny naivně myslel, že budu rarita - že mi roste třetí zub.
V místě, kde mi před necelými 2 lety zubařka vytrhla zub, se začala klubat jakási špička. Ve středu navečer. A rostla a rostla, celý čvrtek.
Dnes ráno jsem však zjistil, že už tam nic není, jen jsem měl po probuzení v puse cosi jako malinkatý špičatý kamínek. Třetí zub se nekoná...
Domnívám se, že pravdu měl kolega: zubařce při trhání zubu zůstal malý kousínek mrtvého zubu v dásni a dáseň se ho touto cestou přirozeně zbavila. Sice je divné, že to bylo po tak dlouhé době, ale asi je to jediné rozumné vysvětlení...



Ivan Hoffan se dnes ve své poznámce Bárta věnuje osobě tohoto politika a v závěru trefně píše:
...pokud jde o historii, do té už se nesmazatelně zapsal. Totiž tabulemi: „Tady stavěla Skanska. Musíme to opravit.“ Takovou frajeřinu si tady ještě nedovolil nikdo.

Pro připomenutí, v březnu jste si mohli přečíst o instalaci těch kontroverzních cedulí třeba na těchto serverech tyden.cz - článek či byznys.ihned.cz - článek, v dubnu pak byznys.lidovky.cz - článek.

Žádné komentáře:

Okomentovat