
Výmluvnou postavičku bubáka ve varovné značce před nebezpečím použil Český rozhlas 1 – Radiožurnál v nové kampani na svoje dopravní zpravodajství Zelená vlna.
"83 procent profesionálních řidičů zná Zelenou vlnu Radiožurnálu a oceňují na ní především srozumitelnost, zařazování mimořádných hlášení při závažných dopravních komplikacích a co je pro nás velmi důležité – jedním z hlavních benefitů našeho dopravního zpravodajství je jeho důvěryhodnost," shrnula výsledky výzkumu ředitelka zpravodajských stanic Českého rozhlasu Hana Hikelová.
Novou kampaň, která se od začátku května objevuje na billboardech a v tisku, vytvořilo grafické studio Kafka Design. Ústřední headline „Nikdy nevíte, co můžete na silnici potkat“ doprovází série motivů dopravních značek s bubákem, dinosaurem nebo ufony, kterou bude možno dále do budoucna rozvíjet...
(volně podle digizone.cz)
Žádné komentáře:
Okomentovat