2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pondělí 15. října 2012

Dovolenou místo nescopenky

Dříve jsem o tom jen četl:

Počet nemocných poklesl. Zaměstnanci si místo neschopenky berou dovolenou... Krize změnila postoj Čechů k marodění: podle statistik stonají méně doma, ale naopak častěji chodí nemocní do práce. Když už musí zůstat ležet v posteli, raději si vezmou dovolenou, než by si nechali napsat neschopenku.
A dnes jsem to udělal i já. Bo stále chrmlám, domluvil jsem se s kolegy a se šéfem a další tři dny zůstávám doma - na dovolené, byť budu většinu času v posteli s knihou a čajem.
Má to své výhody. Nehrozí mi žádná kontrola, nemusel jsem k našemu doktorovi-ouřadovi, co by mi stejně řekl, že mám ležet v posteli a pít čaj, jako to obvykle říká :-o
A zítra mohu v klidu zajít do školy na rodičák...
Uvidíme, co se z "pískání na průduškách" vyvine :-o

2 komentáře:

  1. Zdá se mi to, nebo jsi čím dál častěji nemocný? Buď jsi letos s imunitou na štíru, nebo brachu již stárneš.... :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ale, no tak, dámám se věk nesluší připomínat - a pánům zdůrazňovat věk je snad fér? Nojo, já vím, stárnu... Však v zrcadle si připadám furt stejný a běh času vidím na dětech...
    A navíc, tentokrát vím přesně, kde jsem se uhnal, skoro celou dobu se mi dařilo na tom středečním výšlapu držet krok s těmi nejzdatnějšími, až do závěru, kdy mi na noze uzrál hnusný puchejř - no a od toho pochoďáku to mám - rýmu a "pískací průdušky"...

    OdpovědětVymazat