2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

sobota 13. října 2012

Prospaný den

Není mi dobře, "pískají mi průdušky" a pořád spím.
Takže jsem spal, zatímco dopoledne byli děti s Pavlou a babičkou v KJM... Ano, nikoliv celou dobu, uvařil jsem k obědu polévku, zbytek bylo ohřívané jídlo z lednice.
Spal jsem znovu odpoledne, zatímco Pavla byla s dětmi na zahrádce nasázet česnek a sbírat jablíčka... A výsledek 122. Velké pardubické steeplechase jsme si přečetli na webu, když se vrátili...
A večer určitě usnu u Harryho Pottera...
Snad se nemoci zbavím do pondělí!

Žádné komentáře:

Okomentovat