2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pátek 19. října 2012

Tam někde to začlo... (2.)

Včera jsem to ve fotočlánku Tam někde to začlo... nakousl - nejprve jsem si myslel, a příznaky tomu nasvědčovaly, že jsem jen pochoďák po Jeseníkách odskákal rýmou, sice pořádnou, ale jen rýmou.
Minulý pátek mi začaly i "pískat průdušky", a drželo se mne to tak, že jsem si v pondělí v práci domluvil dovolenou s tím, že úterý, středu a čtvrtek zůstanu doma.
Jenže, v noci z úterý na středu mi oteklo měkké patro nahoře v puse, domnívaje se, že jde o něco od zubu, jel jsem ve středu ráno k zubařce - zub se ale jevil v pořádku, je v něm čep (a dle starého rengenu cosi pod ním, co už se před dvěma lety "rozhánělo" antibiotiky). A tak jsem nafasoval Augmentin (poradí si i s průduškami).
Jenže v noci ze čtvrtka na pátek mi otekla dáseň vpravo dole - prostě mi v těle začal putovat zánět. Znovu jsem navštívil zubařku, ujistila mne, že antibiotika na tyto záněty v měkkých tkáních zabírají trochu se zpožděním (průdušky jsou už ve viditelně lepším stavu), a že to chce trpělivost...
Tož si zase uvařím čaj a nechám tělo "regenerovat spánkem".
Průšvih je, že i dcera dnes celý den místo školky doma proležela a prospala, ale dle informace ze školky by to snad ani nemuselo souviset s mým stavem, cosi jim tam "koluje" od jednoho dítěte ke druhému...

Žádné komentáře:

Okomentovat