2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

čtvrtek 4. října 2012

Rybička maličká

Filípek se v hudebce učil písničku:
Rybička maličká (Česká lidová)

Rybička maličká po Dunaji plave,
chytil ji šohajek u samého kraje.
Hoď mě zas, šohajku, do té čisté vody,
ještě jsem maličká, popřej mi svobody.
Což o to, s nalezením textu na Internetu jsem si poradil, ale hudební verzi, ať hledám, jak hledám, nenalézám...
Tak nějak jsem pochopil, že by mohla být součástí CD Jožka Černý zpívá dětem, které je součástí jakéhosi dětského balíčku (mikrofon, miniklávesy, zpěvník, CD), ale ten se mi kvůli písničce kupovat nechce...
A jak si mám se synem zazpívat, když si nejsem zcela jist melodií? :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat