2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

pátek 5. července 2013

Moře, slunce a my

Jak jsem psal, s připojením na Internet jsou v Omer Holiday Resort poněkud na štíru, takže texty pro web si píšu off line a raz za čas si zajdu na recepci, kde signál jakžtakž funguje, a připojím se k webu...
Je pravda, že v rámci co největšího užití si relaxace jsem se rozhodl nečíst ten týden pobytu v Turecku mailovou poštu, jen přehled mailů na mobilu (a reagovat jen zcela výjimečně), na druhou stranu si uvědomuji, kolik to pak bude práce doma vyčistit mailovou schránku :-)
Jednu věc jsme první (celý) den pobytu neuhlídali - byť jsme nebyli na slunku, slunko tu opaluje i ve stínu - a děti i Pavla byly z toho všeho navečer "úplně hin" - a v sedm večer všici vytuhly, tak jsem nastavil na čtvrt na devět budíka, neboť večeřet je třeba a v devět chcou obě děti na dětskou diskotéku...
Krom Internetu budu reklamovat ještě druhou věc, a to je délka pobytu: je-li zájezd prezentován jako osmidenní (sedm nocí), je asi něco špatně, odlétá-li se z Prahy v 5:30 a návrat do Prahy je před polednem (tedy necelých sedm dní a sedm hodin i s cestou), ale na místě jsme jen od dvanácti prvního dne (pokoj dostupný až ve dvě) do rána posledního dne (takže necelých sedm dní, byť je v tom skutečně sedm nocí) - zjevně není zájmem "spotřebitele" dlouhé cestování a krátký pobyt, ve Student Agency mi trvdili, že poletíme první den ráno (splněno) a vrátíme se poslední den večer (zjevně nesplněno, když místo klidného rána v hotelu dostaneme jen "snídaňový balíček"). Copak na to asi ve Student Agency řeknou?
Ve čtvrtek večer byly v nabídce u večeře zdejší "odlišnosti", mimo jiné i gyros (ač ten je u nás považován za čistě řecký či dokonce krétský "vynález", a ten zdejší se mi jevý takový "rychle pečený a suchý), dále cosi ze sojového masa "jako kuře" (pokud jsem správně pochopil), cosi (doufám, snad z pečeného, mletého masa, papriky a pohanky) a předváděli výrobu zdejších placek (pita?) se zapečeným strouhaným ovčím sýrem a jakousi bylinkou podobnou špenátu. Moc dobré.
Od devíti si pak děti užívaly dětskou diskotéku, a po ní, od desíti, následovala ukázka tureckých tanců, národních, folklórních, i klasická břišní tanečnice. V losování tomboly (nachal jsem se ukecat ke koupi dvou lístků za deset éček) jsme ale nevyhráli nic.

Páteční dopoledne jsme strávili společně u bazénu, Filípek se už osmělil a naučil se chodit si sám pro kolu, s Pavlou jsme se před polednem přidali k "vodnímu aerobiku" / cvičení ve vodě, a já se pak i odvážně pokusil v soutěži přejet bazén na surfovém prkně - ale byl na něm dán schválně mokrý ručník, aby to klouzalo, a naskakovat se mělo z rozběhu ze břehu, takže jsem jako většina adeptů skončil po chvíli balancování v bazénu.
Po chutném obědě jsem "nařídil spánek", aby zase večer děti nekňučely, že jsou nesnesitelně unavené - včera jsme je málem neprobudili na večeři...
A byl to dobrý nápad (já nespal), odpoledne jsou všici usměvaví a čilí, s Pavlou jsme si zahráli petang, Filípek zkoušel střílet ze vzduchovky (ale měla moc tuhou spoušť), děti pak chtěli ještě na chvíli do dětského klubu, Pavla si zacvičila step, koupili jsme si nějaká trička na památku a pár cetek navrch...
Čas nám tu příjemně ubíhá...

Žádné komentáře:

Okomentovat