2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

neděle 7. července 2013

Pohoda u moře (2.)

V sobotu před polednem si děti vzpomněly, že chtějí zase na chvíli (byly tam hodinu) do dětského klubu, pak jsme zašli společně do baru na koktejl Miki Mouse (směs džusů a troška jahodové grenediny - alespoň takhle to tu píší na nápojovém lístku), oběd a "odpolední klid".
Mimochodem, nápojů je tu široký výběr: všechny možné džusy (Apple, Lemon, Peach, Pinapple, Orange, Cherry), kola, Fanta, Sprite, TUBORG ADAM GIBI BIRA, zdejší raki (silně podobná krétskému Ouzo, však jsem zahlédl na láhvi nápis EZE), spoustu koktejlů (ve složení často figuruje VOTKA - skutečně to píší takto)...
Odpoledne jsme strávili opět u bazénu, Lenička se mnou i odzkoušela tobogán, ale že se trochu bála a chytla se mne jako klíště kolem krku, sjeli jsme tobogán poněkud neřízeně v leže, a když jsme se z bazénu vynořili, zjistil jsem, že skoro nemohu hýbat krkem, něco se mi tam "zaseklo".
Dopřáli jsme si zmrzlinu, pizzu, hamburger, ještě se chvíli koupali či četli (a já se marně snažil krk rozhýbat). A děti si vyžádaly ještě hodinu v dětském klubu. Zůstali jsme na bezénu snad zatím nejdéle za celý pobyt, přes šestou večerní.
Večer měl klasický průběh, večeře (podává se relativně pozdě, od půl osmé) a mini disko (diskotéka pro nejmenší).
Pak si děti na pokoji ještě vymručely film na počítači...

Tuto noc se nějak špatně spalo, teplota neklesla snad ani pod sedmadvacet, ráno jsem se probudil zpocený jak myška. A brzo.
Zato děti si spokojeně oddychují přes osmou hodinu...

Celé dopoledne jsme strávili u bazénu: Filip si troufl na obě skluzavky, Pavla si zašla na ranní cvičení, společně jsme si dali předobědovou vodní gymnastiku... A tak jsme se po obědě dostali na pokoj až ve dvě...
Všici usnuli, jen já šel na setkání s delegátkou cestovní kanceláře (problém Internetu zbagatelizován, "to ne my, to turecká strana nás špatně informuje", obdobně problém prezentace délky zájezdu (8 dní/7 nocí jest v reálu jen 7 dní a pár hodin i s cestou - "to ne my, to charterové lety, které nemůžeme ovlivnit") - mno nic, o tom si budeme povídat po návratu z dovolené, teď si ji nehodlám kazit.
Četl jsem si, zašel "ulovit" Internet k recepci, a půjdu probudit rodinu...

Žádné komentáře:

Okomentovat