2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

čtvrtek 11. července 2013

Zánět zvukovodu

Tak jsem si z dovolené něco přivezl: zánět zvukovodu.
Zhruba od neděle mne bolí pravé ucho, v úterý se přidalo i to levé.
A tak když jsem byl dnes po onom zážitku s Lenkou a jejím otřesem mozku dnes na kontrole u její dětské lékařky, na závěr jsem požádal o radu pro sebe - a na radu pediatričky šupajdil hned o patro výš na ORL a dozvěděl se od paní doktorky v podstatě přesně to, co uvádí nemoci.vitalion.cz/zanet-zvukovodu/, nafasoval recept na kapky do uší (kortikoidy a antibiotika v jednom)... Na neschopenku to nejni, jen budu muset za týden ve čtvrtek na kontrolu...
Ach jo. Ale ještě jsem na tom dobře, jsou prý i tací. co s touto diagnózou pro závažnost stavu neotevřou pusu, mě to "jen bolí"...

Žádné komentáře:

Okomentovat