2009, 2010, 2011 © Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný

Osobní stránky člena Tanečního divadla Mimi Fortunae, šťastného otce dvou bezva dětí, Filipa a Lenky, manžela jisté paní Pavly, webdesignéra, (bývalého) středoškolského učitele a tak trochu spisovatele...
Mgr. Ing. Radek (Králík) Novotný, Strnadova 9/15, 628 00 Brno, mobil: 777 083 126 e-mail: coney@centrum.cz

úterý 9. července 2013

Tak nám to končí...

Navečer předposledního dne, kdy jsme se vrátili od bazénu, "vytáhl" jsem děti jěště na chvíli do moře, pak večeře (užil jsem si tuňáka zasypaného zeleninou) a mini disko...
Pozdě večer jsem se prvně malinko pohádal s personálem, slečna mi nechtěla pro Filípka na míchat koktejl Blue Night, když jsem ho požadoval bezalkoholický, prý nemůže cokoliv mimo rozpis, až teprve s panem šéfem jsme si vysvětlili, že přece nemůže být problém, když chci něco "ošizeného", nikoliv něco "navíc" - chápal bych, kdyby nechtěli dát drink s jiným, značkovým, alkoholem, který není na seznamu all inclusive, ale takhle... Takhle to byl dle mého příklad toho, že někdo nechce vyhovět, ač bez problému může...

No, a ráno následovalo něco, co jsem ani náj´hodou nepředpokládal a nepřeji nikomu z rodičů na dovolené - Lenka spala na horním patře dvoupatrové postele, spadla dolů (protože s sebou příliš moc hází), asi po hodině začala blinkat, po další hodině znovu, po další hodině do třetice.
Následovala telefonická konverzace s delegátkou, se zdejším zdravotníkem, s doktorem, který přijel, s lékaři a personálem na poliklinice, kde Lenka absolvovala "tunel" hlavy, ultrazvuk žaludku, všechny možné senzorické kontroly, včetně rozboru krve, který zjistil zhoršené jaterní testy (7x - to prý nijak nemůže souviset s traumatickým šokem z pádu, který znamenal otřes mozku, ale ukazuje na rozbíjhající se hepatitidu, kterou budeme muset po návratu do ČR řešit)...
Mluvil jsem anglicky i rusky, naslouchal i němčině, chytal latinská slovíčka, jen do turečtiny nepronikl, ale všici to respektovali.
Takže jsme v devět ráno jeli do nemocnice a v šest večer (po kapačkách) se vrátili...
Poněkud jiný průběh dne, než jak má vypadat den dovolenkový... Snad už je po všem, Lenička na pokoji baští housku a zapíjí ji čajem s medem!

Žádné komentáře:

Okomentovat